2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


17 ВЕРЕСНЯ 2018 РОКУ


САМООСВІТНЯ РОБОТА

ВЧИТЕЛЯ 

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА  ЛІТЕРАТУРИ

КУЦ ВІКТОРІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ



УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ



Про вебінар
Медіа потужно й суперечливо впливають на розвиток та становлення освіти молодого покоління, поступово перетворюючись з інертного чинника соціалізації на провідний.
Що робити, якщо в дитини відсутнє бажання вчитись? Саме  гейміфікація  допомагає нам, вчителям, та нашим вихованцям простіше сприймати навчання.
Онлайн-ігри, вікторини, марафони та квести допомагають реалізувати творчий потенціал учителя та учнів. Школярі із цікавістю виконують інтерактивні вправи та завдання, беруть участь у веб-квестах, вчаться комунікативних навичок за допомогою інтерактивних служб. Мережеві сервіси підвищують інтерес до читання, навчання, до здобуття нових знань та практичного їх застосування, сприяють розвитку власних підходів до пошуку розв’язання поставлених завдань. Оскільки учні вже використовують соціальні медіа поза школою, інтегруючи їх у заняття, вчитель допомагає їм отримувати більш якісну практику використання соціальних медіа, пропонує новий цікавий і захоплюючий поворот під час шкільних занять.
Мовні ігр мають велике значення для розвитку мови та мислення учнів. Використання  цікавих ігор на уроках української словесності викликають інтерес в школярів. Гра не лише в середніх класах, але й в старших «приречена на успіх.
В. Сухомлинський писав: «У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку».
Під час вебінару учасникам пропоновано ознайомитися із родзинками свого досвіду: лектор відкриє закуліси власної творчої лабораторії, покаже зразки онлайн-ігор, вікторин, а також розкаже про  ресурси, які допоможуть вам створити ігри «Перший мільйон», «Поєднай пари», «Скачки», ребуси, кросворди тощо.  За допомогою різнопланових та змістовних логічних ігор ви зможете допомогти своїм вихованцям опанувати світ цікавої науки.
План вебінару:
  1. «Будьмо знайомі» (За кулісами творчої лабораторії учителя української мови та літератури Гайсинської школи І-ІІІ ст №4  Немировської Наталії).
  2. Використання інтерактивних ігор в освітньому процесі.
  3. Ознайомлення із онлайн-ресурсами та платформами, які допоможуть зробити ваш урок яскравим та неповторним.
  4. Використання   онлайн-ігор та інтерактивних вправ на уроках словесності як один із шляхів підвищення ефективності пізнавальної активності учнів.
Кому це буде корисно:
учителям-філологам, учителям-предметникам, батькам учнів, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

ВІДЕОЗАПИС ВЕБІНАРУ





























СВІДОЦТВО






15 ЛИСТОПАДА 2018 РОКУ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА

ВЧИТЕЛЯ 

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА  ЛІТЕРАТУРИ

КУЦ ВІКТОРІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ


УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ






























CВІДОЦТВО








23 ЛИСТОПАДА 2018 РОКУ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА

ВЧИТЕЛЯ 

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА  ЛІТЕРАТУРИ

КУЦ ВІКТОРІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ



УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ






























7 ГРУДНЯ  2018 РОКУ


САМООСВІТНЯ РОБОТА

ВЧИТЕЛЯ 

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА  ЛІТЕРАТУРИ

КУЦ ВІКТОРІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ



УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ

Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови


Про вебінар
Лінгвістична гра належить до найбільш активних і ефективних форм здобуття знань, адже вона  в яскраві тони забарвлює  емоційне тло уроку, дає змогу раціонально використовувати час, створює стабільну ситуацію успіху і водночас щонайповніше забезпечує мовний розвиток учня. Порівняно з іншими формами навчання й виховання, перевага гри полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно для учня, використовуючи здатність дітей мимовільного запам`ятовування. Окрім того, у процесі ігор формуються не тільки знання та вміння, а й такі якості особистості, як самостійність, організованість, дисциплінованість, цілеспрямованість, наполегливість, творча активність тощо. Використання лінгвістичних ігор допомагає викладачу-словеснику зацікавити й захопити учнів вивченням мови, збудити постійне прагнення збагачувати свій  інтелектуальний набуток у лінгвістичній царині.
На вебінарі ми поговоримо про використання лінгвістичних ігор на уроках української мови.
План вебінару:
  1. Лінгвістична гра - це активна і ефективна форма здобуття знань.
  2. Лінгвістичні ігри: 10 основних груп. Їх характеристика.
  3. Застосування лінгвістичних ігор на таких етапах уроку:
  • засвоєння нових знань;
  • формування (засвоєння) вмінь та навичок;
  • застосування (закріплення) знань, умінь та навичок;
  • узагальнення і систематизації знань.
       4. Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови (з досвіду роботи).
Кому це буде корисно:
менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.





                      Пудло Діана Степанівна




Викладач української мови і літератури Боринського професійного ліцею народних промислів і ремесел 
 переможець Всеукраїнського конкурсу для вчителіву предметних та загальній номінаціях;
  • дипломант конкурсу "Вчительська десятка".


























































17 СІЧНЯ 2019 РОКУ

ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТА.

ЯКІСТЬ ПРОХОДЖЕННЯ 
ОНЛАЙН-КУРСУ - 100%.

16-17 СІЧНЯ 2019 РОКУ
ПРОХОДЖЕННЯ
ОНЛАЙН-КУРС
ОСВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
1- 4  ТИЖДЕНЬ.
ФІНАЛЬНИЙ ТЕСТ.




https://prometheus.org.ua
















Комментариев нет:

Отправить комментарий